Totaal aantal pageviews

maandag 19 november 2007

KSN door de jaren heen.


Van L naar R staat er op deze foto,s

Links = 25 jaar KSN de boillietijdperk is duidelijk aanwezig,
Lood - Haak en dobber (model gemaakt van een balpen)
Linker Badge = de oude badge van de KSN een schubkarper
Daarboven het speldje een Karper (slank model)
uitgegeven 10 jarig bestaan van de KSN.
Midden de Dobbers 20 jarig bestaan KSN
Daaronder het nieuwe KSN speldje (30 jaar)
Rechter Badge,s de nieuwe KSN badge,s een spiegelkarper

Over mij

Mijn foto
Als 15 jarige (1969) raakte ik al besmet met het virus Karper.! Dat is nooit meer over gegaan, en ook al zijn er soms tijden bij dat ik minder op de karper vis, door dat ik ook nog eens moet werken, karper is de vis die mij het meeste kan inspireren. Daarna komt de Snoek en de Baars al zal een mooie Zeelt en een mooie Ruisvoorn mijn hart ook sneller doen kloppen. Echter het Karpervirus is er nog steeds en zal na 43 jaar nu ook wel voor altijd blijven.