Totaal aantal pageviews

zondag 23 december 2007

Winter - Kerst - Oud & Nieuwjaar



De sloten liggen dicht op dit moment.

De Snoek en de Baars krijgt rust.

Eerst Kerst en Oud & Nieuwjaar vieren daarna komt de roofvis weer aan de haak.
Of wordt het toch gelijk op de Karper.?

De Wonderput ligt daar ver weg nu niet bereikbaar.
Mooie herinneringen voor diverse karpervissers.

Deze zwanen moeten het met een klein wak doen.
De koeien zijn ondanks de kou in hun element

Een foto impressie van deze koude dagen met sfeer.

Een superstek voor Karper

Een ieder een mooie kerst en oud & nieuwjaar toegewenst
Tot ziens in 2008
Groet Hennie

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Hennie,

Wat een geweldige mooie fotoos!!!!!!!!!!
echt wonderschoon en adembenemend!!!!!!!

Complimenten en
hartelijke groeten van Hans

Over mij

Mijn foto
Als 15 jarige (1969) raakte ik al besmet met het virus Karper.! Dat is nooit meer over gegaan, en ook al zijn er soms tijden bij dat ik minder op de karper vis, door dat ik ook nog eens moet werken, karper is de vis die mij het meeste kan inspireren. Daarna komt de Snoek en de Baars al zal een mooie Zeelt en een mooie Ruisvoorn mijn hart ook sneller doen kloppen. Echter het Karpervirus is er nog steeds en zal na 43 jaar nu ook wel voor altijd blijven.