Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 augustus 2008

Even een moment van rust

17-8-2008 Knie problemen dus niet vissen.!
Als men niet kan vissen i.v.m. knie problemen
dan doe je tijdelijk wat anders.
dat kan dus zijn wat foto,s maken van de natuur.

Onze "vriend"of toch een vijand oordeel zelf en denk daarbij,
aan de verbraseming van wateren wat zou dat zijn geweest zonder de Aalscholvers

Zwart wit is ook soms wel mooi.

Toch heeft kleur ook wel wat.

Een leuk watertje gevonden.

Nu alleen nog een pennetje in het water en genieten

groet Hennie.

Geen opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Als 15 jarige (1969) raakte ik al besmet met het virus Karper.! Dat is nooit meer over gegaan, en ook al zijn er soms tijden bij dat ik minder op de karper vis, door dat ik ook nog eens moet werken, karper is de vis die mij het meeste kan inspireren. Daarna komt de Snoek en de Baars al zal een mooie Zeelt en een mooie Ruisvoorn mijn hart ook sneller doen kloppen. Echter het Karpervirus is er nog steeds en zal na 43 jaar nu ook wel voor altijd blijven.