Totaal aantal pageviews

dinsdag 13 mei 2008

Partnerruil - Sexorgie

Groepsorgie,s Partnerruil, Sex noem het maar op en dat in de vrije natuur.

Ja mensen we hebben het natuurlijk wel over de paaiende karpers wat dacht U dan wel weer.
De temperaturen stijgen en de vis wordt weer heel actief, nadat Hans R mij vertelde dat de karpers aan het afpaaien waren in het beruchte water, ben ik daar gewapend met een fotocamera wezen vissen.
Mijn J.B.de Winter hengel mee en met een broodvlok eraan maar ik heb meer zitten fotograferen dan karpervissen wat een genot om dat allemaal te zien.

De karpers zwemmen langs de pen.
Op een nieuw water de karpers zien afpaaien dan zie je gelijk even wat een bestand er zo op zit, slechts dan moet je wel een dag of 3 ervoor uittrekken maar het werk laat dat niet toe.
Een kleine impressie van het mooie natuur schouwspel laat ik maar zien.
Een kleine 900 foto,s heb ik genomen in 2 dagen waarvan een aantal wel leuk waren.

Een mooie Koi karper zwom er ook nog rond en dat karpertje minimaal 60 a 70 cm was me toch druk 2 dagen duurde de sexorgie bij hem, ja ja het was een mannetje zeker weten anders kan niet…..of toch wel, Nee het is een mannetje. Punt uit.
Kijk en geniet ervan.

De Koi karper in beeld.

Even uitrusten.

Daar is telkens weinig kans voor.

Een groepje gaat beginnen met de paai.

Alleen voor even.

De groep heeft een lichte karper erbij zitten.

Wij gaan even apart verder.

Pas op voor de bloempot.

Oke dan maar ergens anders.

Een dikke 20 ponder.!

Langs de kant is het druk.

En dan komt hij naar je toe zwemmen.

Hoog en duidelijk aanwezig.

Een setje voor even.

Moe maar voldaan uitrusten.

Een laat setje gaat nog door.

Door tijdgebrek een tijdje stil geweest maar ik begin weer langzaam met update van de avonturen die ik en diverse kennissen beleven als we samen op stap gaan.
Groet Hennie

1 opmerking:

Peter Linzell zei

Geweldige platen Henny!

Ik schrok even bij de eerste regel bij dit verslag, maar gelukkig valt het mee. ;-)

Gisteravond ben ik met samen met zoon Robin kattenbrokken wezen strooien op een voor mij nieuw water. Zonder hengel! Maar we hebben samen genoten van de naar de brokken happende/slurpende/smakkende karpers.

Hopelijk gaat het weer wat beter met je moeder.

Groeten,
Peter

Over mij

Mijn foto
Als 15 jarige (1969) raakte ik al besmet met het virus Karper.! Dat is nooit meer over gegaan, en ook al zijn er soms tijden bij dat ik minder op de karper vis, door dat ik ook nog eens moet werken, karper is de vis die mij het meeste kan inspireren. Daarna komt de Snoek en de Baars al zal een mooie Zeelt en een mooie Ruisvoorn mijn hart ook sneller doen kloppen. Echter het Karpervirus is er nog steeds en zal na 43 jaar nu ook wel voor altijd blijven.