Totaal aantal pageviews

vrijdag 26 oktober 2007

Uit de oude Doos. (deel-2)

De Hengelsport Wereld verscheen in Juni 1947 voor het eerst en verdween ?
na een aantal jaren weer, of is overgegaan in een ander blad?

De Hengelsport Wereld. Juli-1949.

De Hengelsport Wereld Juni 1947 deel-1-2
Van een niet gelukte Brasemdag, en een knul van een Karper....!

De Hengelsport wereld Juni 1947 deel-2-2

De Hengelsport Wereld-Augustus 1947 deel-1-3 blz-25.
Voor brasem en Karpervrienden.

De Hengelsport Wereld-Augustus 1947 deel-2-3 blz-26.

De Hengelsport Wereld-Augustus 1947 deel-3-3 blz-27.

De Hengelsport Wereld Juli 1947. Kansvol Karperen.

De Hengelsport Wereld November 1947 Nu al Visserslatijn.!!!!!!!

De Hengelsport Wereld Juni 1949 Karpers en hoe ze te vangen.


De Hengelsport Wereld Oktober 1949 Karperen.

We gaan verder met de A.H.B. De Nederlandsche Hengelsport Maart 1952
Welke Karpervarieteit moet bij het kweken de voorrang hebben.?


A.H.B. Oktober 12952 Karper - avontuur in Brabant.


A.H.B. April 1958 een leuk Cadeau.

Hiermee wordt deel-2 afgesloten.

Over mij

Mijn foto
Als 15 jarige (1969) raakte ik al besmet met het virus Karper.! Dat is nooit meer over gegaan, en ook al zijn er soms tijden bij dat ik minder op de karper vis, door dat ik ook nog eens moet werken, karper is de vis die mij het meeste kan inspireren. Daarna komt de Snoek en de Baars al zal een mooie Zeelt en een mooie Ruisvoorn mijn hart ook sneller doen kloppen. Echter het Karpervirus is er nog steeds en zal na 43 jaar nu ook wel voor altijd blijven.